Infolinia

Chcesz poznać naszą ofertę?
Zadzwoń do nas!

122 122 122

od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00

Możesz do nas napisać!

Zostaw numer telefonu

Oddzwonimy i przedstawimy Ci naszą ofertę. Bez żadnych zobowiązań.

Znajdź nas w Twojej okolicy

Polskie Przedsiębiorstwo Energetyczne Konerg S.A.

Kontakt dla

Partnerów biznesowych

Jacek Cieras

Tel. 601 452 652

jacek.cieras@konerg.pl

Zarejestruj się w E-BOK!

Co zyskujesz dzięki e-bok?

  • szybki kontakt
  • podgląd aktualnego stanu konta
  • podgląd faktur
  • możliwość aktywacji e-faktury
  • możliwość zmiany danych adresowych
  • możliwość podania odczytu licznika
konerg zadzwoń

Biuro Obsługi Klienta

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń do nas!

122 122 122

Od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

Możesz do nas napisać!

konerg napisz do nas

Awarie

Awaria instalacji GAZOWEJ
całodobowy numer alarmowy 992

Awaria instalacji ELEKTRYCZNEJ
całodobowy numer alarmowy 991

konerg napisz do nas
konerg napisz do nas
Napisz do nas

Polskie Przedsiębiorstwo Energetyczne Konerg S.A.
ul. Królowej Jadwigi 103
30-209 Kraków

Częste pytania i odpowiedzi

Kto może zmienić sprzedawcę?

Może jej dokonać każdy, bez względu na region Polski. KONERG świadczy usługi na terenie całego kraju. Zmiana sprzedawcy może się odbyć w dowolnym momencie, uwzględniając czas wypowiedzenia Twojej aktualnej umowy z obecnym sprzedawcą.

Czy zmiana sprzedawcy jest prosta?

Tak. Wystarczy, że podpiszesz umowę i pełnomocnictwo, a wszystkie formalności załatwimy za ciebie.

Czy zmiana sprzedawcy jest bezpieczna?

Tak. Konerg posiada koncesje na sprzedaż gazu, a także koncesję na sprzedaż energii wydawane przez Urząd Regulacji Energetyki ważne do 31. grudnia 2030 roku, a także jest członkiem Izby Gospodarczej Gazownictwa. Zmiana sprzedawcy nie powoduje przerwy w dostawie prądu lub gazu, a także nie ingeruje w istniejącą instalację gazową i elektryczną. Nie trzeba też wymieniać liczników. W praktyce nie zmieni się nic poza tym, że zaczniesz płacić za gaz i prąd mniej niż dotychczas. Zmiana sprzedawcy jest coraz bardziej popularna. Świadczą o tym dane na stronie Urzędu Regulacji Energetyki Zobacz nasze koncesje

Ile kosztuje zmiana sprzedawcy? Czy naliczone mi zostaną dodatkowe opłaty z powodu zmiany sprzedawcy?

Nie ma żadnych kosztów związanych ze zmianą sprzedawcy

Jak wygląda zmiana sprzedawcy?

• Kontaktujesz się z naszą infolinią pod numerem 122 122 122 lub wypełniasz formularz kontaktowy, a my oddzwaniamy i przedstawiamy ofertę dopasowaną do Twojego faktycznego zużycia.
• Wysyłamy Ci kurierem umowę i pełnomocnictwo z Twoimi danymi.
• Ty odsyłasz nam podpisaną umowę i pełnomocnictwo kurierem na nasz koszt.
• My w Twoim imieniu załatwiamy wszystkie formalności w ciągu maksymalnie 30 dni.
• Jesteś naszym Klientem i zaczynasz oszczędzać.

Czy muszę wypowiadać umowę u dotychczasowego sprzedawcy?

Nie. Ty udzielasz nam pełnomocnictwa, a my w Twoim imieniu wypowiadamy umowę i załatwiamy wszystkie formalności w ciągu maksymalnie 30 dni.

Czy zmiana sprzedawcy gazu lub prądu wymaga ingerencji w instalację?

Nie. Zmiana sprzedawcy gazu lub prądu nastąpi automatycznie, bez przerw w dostawie, zmiany licznika oraz instalacji.​​​

Ile trwa zmiana sprzedawcy?

Wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy trwają minimum 30 dni (czyli tyle ile wynosi minimalny okres wypowiedzenia), a maksymalny to 60 dni (w sporadycznych wypadkach, gdy np. umowa zawiera błędne lub niepełne dane).

Czy po zmianie sprzedawcy gazu lub prądu, coś się zmieni w moich rachunkach?

Dla domu: Po zmianie sprzedawcy, wystawcą faktury będzie KONERG. Tak jak do tej pory, zarówno w przypadku gazu jak i energii elektrycznej będziesz otrzymywał jedną fakturę kompleksową obejmującą usługi dystrybucyjne i zakup gazu/prądu.
Dla firmy: Po zmianie sprzedawcy, wystawcą faktury będzie KONERG. W przypadku gazu tak jak do tej pory, otrzymasz jedną fakturę obejmującą sprzedaż oraz dystrybucję paliwa gazowego. W przypadku energii elektrycznej będziesz otrzymywał osobno fakturę za opłaty dystrybucyjne od twojego operatora sieci dystrybucyjnej, a osobno fakturę za zakup energii od KONERG.

Czy na czas zmiany sprzedawcy nie będę mieć odciętego gazu lub prądu?

Nie. Zmiana sprzedawcy jest bezpieczna i odbywa się bez przerw w dostawie gazu lub prądu, ponieważ nie wymaga zmiany instalacji oraz licznika.

Kto i jak często będzie odczytywał licznik po zmianie sprzedawcy?

Ilość odczytów licznika się nie zmieni. Ten sam inkasent będzie pojawiać się w takich samych odstępach czasu.

Gdzie teraz będę zgłaszać usterki instalacji gazowej lub elektrycznej? Kto ją naprawi?

Za bezpieczeństwo i obsługę instalacji gazowej w dalszym ciągu odpowiada Polska Spółka Gazownictwa, a w przypadku awarii instalacji elektrycznej lokalny dystrybutor energii elektrycznej (PGE, Tauron, Enea, Energa lub RWE). W przypadku awarii instalacji gazowej należy dzwonić na całodobowy nr alarmowy 992, a w przypadku awarii instalacji elektrycznej należy dzwonić na całodobowy nr alarmowy 991.